Turbo marketing

Turbo marketing
Wymyśl hasło reklamowe, a sukcesu masz połowę ;-)

Jak sobie czasem popatrzę na dzisiejsze reklamy telewizyjne i porównam je z reklamami z lat 90-tych, czy początku lat 2000 to po prostu mam wrażenie cofnięcia ludzkości w rozwoju.
Albo branża reklamowa przeszła nieudaną, zbiorową lobotomię, albo to klienci cisną agencje w stronę takiego czereśniactwa. No dramat to jakiś jest.


Komentarze
Podpis: freynir
12-04-2019
@Nikodem- nie do końca, ale jesteś blisko. Już w XIX wieku było takie powiedzenie na Wall Street: „Nieważne, jak o tobie mówią. WAŻNE,że mówią”
Podpis: klementynka
11-04-2019
Mistrzowskim hasłem jest "nie dla idiotów". No przecież nikt idiotą nie jest, więc pójdzie i kupi. A że drożej, niż w innych sklepach? No cóż ;)
Podpis: Nikodem
10-04-2019
Może też być tak, że marketingowcy się zorientowali, że nieważne jakie będą hasła i w ogóle cała reklama. Wystarczy, ze nazwa się osłucha, logo opatrzy i ludziom to wystarcza do wybrania tej marki z półki. No bo przecież ją znają.
Podpis:
E-mail:
Strona WWW (bez http://):
Komentarz:
Pola z gwiazdką muszą być wypełnione. Email nie jest publikowany.